Česta pitanja (FAQ) – Montenegro Apartments

Da li su kućni ljubimci dozvoljeni?
  • Ne, kućni ljubimci nisu dozvoljeni.

Da li je moguća produžetak boravka?
  • Uglavnom da, ukoliko nema narednog gosta.

Da li je potrebna rezervacija (avans)?
  • Da, za rezervaciju je potreban avans od 10%. To služi kao sigurnost i za vas i za nas.

Kada je moguće izvršiti prijavu (check-in)?
  • Check-in je moguć od 14 časova. Po dogovoru, ponekad može i ranije.

Kada je potrebno izvršiti odjavu (check-out)?
  • Check-out je do 10 časova. Po dogovoru, može i kasnije.

Da li je moguće skratiti boravak?
  • Da, moguće je, ali uplaćeni iznos se ne refundira.

Da li postoji parking mesto?
  • Da, gostima je na raspolaganju garažna boks ili parking mesto.

Da li u apartmanima postoji Wi-Fi?
  • Da, svi apartmani imaju besplatan Wi-Fi internet.

Šta ako dođe do oštećenja u apartmanu?
  • Svako oštećenje mora odmah biti prijavljeno. U slučaju krivice gosta, troškovi se naplaćuju.

Šta da radim ako nešto ne funkcioniše (npr. Wi-Fi)?
  • Obratite se osoblju – rado ćemo vam pomoći što je pre moguće.

Koje su opcije plaćanja?
  • Plaćanje je moguće gotovinom, putem e-bankinga, PayPal-a ili uplatom na račun.

Da li je doručak uključen u cenu?
  • Doručak nije uključen, ali rado preporučujemo obližnje kafiće i restorane.

Kako mogu otkazati rezervaciju?
  • Otkazivanje je moguće dok avans još nije uplaćen. Nakon uplate, avans se ne vraća. Otkazati možete u svakom trenutku.

Da li je pušenje dozvoljeno?
  • U apartmanima nije dozvoljeno pušenje, ali na terasi jeste.